Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

  1. A szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: ÁKO-FER Kft.

A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 8973 Csesztreg, Kossuth u. 18.

Elektronikus levelezési címe: info@molnar-porta.hu

Adószáma: 25082283-2-20

  1. Alapvető rendelkezések

2.1. A Szolgáltató, aki a webáruházat üzemelteti, a termékeket eladja. Felhasználó minden olyan természetes, vagy jogi személy, aki a webáruházban regisztrált fiókkal rendelkezik, és/vagy azon megrendelést ad le, terméket vásárol.

2.2. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.3. Jelen szabályzat 2022. 02. 01. napjától a visszavonásáig érvényes.

2.4. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználó – a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.  Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

2.5. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.  Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.6. Szolgáltató kijelenti, hogy a webáruházban értékesített termékek saját tulajdonában állnak, raktárkészlettel rendelkezik, ugyanakkor a termékeket nem ő állítja elő. Szolgáltató az értékesítést viszonteladói státuszban végzi.

  1. Regisztráció

Az oldalon regisztráció nélkül is lehet vásárolni. A szállításhoz és a vásárlást érintő kapcsolattartáshoz azonban a Szolgáltatónak szüksége van a következő adatokra: név, szállítási cím, (számlázási cím), telefonszám, email cím. Az adatok megadásakor a Felhasználónak lehetősége van egyúttal regisztrálni is. Ha regisztrál, akkor legközelebb még gyorsabban tud majd vásárolni, megnézheti korábbi vásárlásainak részleteit és figyelemmel követheti aktuális rendelési állapotát.

  1. A rendelés menete

A Felhasználó a megvásárolni kívánt termékeket a “Kosárba teszem” gombra kattintva adhatja a bevásárlólistához. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy a rendelés automatikus rögzítését, továbbítását. Ezt követően az oldal jobb felső sarkában található “Kosaram” linkre kattintva tekintheti meg a kiválasztott termékeket, és véglegesítheti a vásárlást. A kosárba helyezett termékeket ugyanitt el is lehet távolítani, megtekintheti a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt még leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, amelyeket igény szerint akár tovább módosíthat, javíthat is.

4.1. Árak

Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák. Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a fizetési és szállítási tájékoztatóban is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.2. Kedvezmények, kuponok, ajándékutalvány

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, amelyekkel csökkenthető a vásárlás összege. A kuponok és az ajándékutalvány felhasználása úgy történik, hogy a kupon kódját vásárláskor a kosár oldalon kell megadni a kupon mezőben, majd a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kedvezmény utólagos beszámítására. A kuponok, utalványok készpénzre nem válthatók, részteljesítés nem lehetséges, és a fel nem használt összeg elveszik.

4.3. A rendelés elküldése

Az adatok megadását követően a Felhasználó elküldi megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a rendelés leadásával egyidőben fizetési kötelezettsége keletkezik.

A Felhasználó e-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben a visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a Felhasználóhoz, úgy a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A Szolgáltató azonban kizárja a felelősséget, ha az e-mail a Felhasználónak felróható ok(ok)ból nem érkezik meg, úgy, mint rosszul megadott e-mail cím, telített tárhely a fogadó oldalon stb.

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

4.4. A rendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9 és 17 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a rendelés munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

4.5. Visszaigazolás

A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a Felhasználó a rendelés beérkezéséről. A hatályos jogszabályok szerint amennyiben a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg 48 órán belül, akkor a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőség van a rendelés visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailes értesítést kap a Vásárló a rendelés feldolgozásának tényéről, ezután már csak írásos formában, az info@molnar-porta.hu e-mail címre küldött levélen keresztül van mód visszavonni vagy a megrendelést utólag módosítani.

4.6. Fizetési feltételek

Áruházunkban jelenleg banki átutalás, bankkártyás és utánvételes fizetés is lehetséges. Az ÁSZF elfogadásával egyidőben hozzájárul az adattovábbítás nyilatkozathoz is, amely feltétele a bankkártyás fizetési mód használatának.

Tudomásul veszi, hogy a(z) ÁKO-FER Kft. 8973 Csesztreg, Kossuth u. 18. adatkezelő által a(z)
https://molnar-porta.hu/ felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az
adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: A vásárló neve, lak/szállítási címe (irányítószáma, megye, város, utca, házszáma), e-mail cím, telefonszám, fizetési mód.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff  

4.7. Számlázás

Valamennyi vásárlás esetében e-számlát állít ki a Szolgáltató vásárlói részére, melynek tényét a rendelés elküldésével a Vásárló elfogadja. Amennyiben mégis papír alapú számlát igény van, kérjük, megjegyzésként tüntesse fel a rendelés elküldésekor.

4.8. Szállítás

A szállítási költség 24 999 Ft rendelési összeg alatt br. 2180 Ft, 25 000 Ft felett pedig ingyenes országosan. A kiszállítás GLS futárral, vagy kollegák álltal. Szállítási idő: 2-3 munkanap (Raktáron lévő termékek esetében)

A termékeket fizetés után a lehető leggyorsabban átadja a Szolgáltató a futárszolgálatnak. Esetleges elhúzódó szállításról külön emailben tájékoztatja a Felhasználót.

  1. A termék visszaküldése

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

 

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza a Szolgáltató.

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él. A vásárló az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható.

Ha a Felhasználó szeretne élni az elállási jogával, a nyilatkozatot kitöltve el kell juttatnia (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

Cím: 8973 Csesztreg Kossuth 18.

E-mail: info@molnar-porta.hu

A Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

A Szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (nem a visszaküldés költségét), kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választotta. A visszafizetés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kap a Szolgáltató felhatalmazást, akkor a visszafizetés az általa igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatartható, amíg a Szolgáltató vissza nem kapja a terméket.

A Felhasználó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége a Felhasználót terheli.

A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért a Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre, ha az a termékjellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jog nem gyakorolható, ha nincs meg a termék összes tartozéka.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítja a Szolgáltató. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni a Szolgáltató nem tud!

  1. Fogyasztói panasz, békéltetési testülethez való fordulás

6.1. A Felhasználó a rendelés elküldését követően, annak Szolgáltató általi visszaigazolásáig jogosult a megrendelést elektronikus úton visszavonni. A Szolgáltató általi visszaigazolást követően Felhasználó kizárólag Szolgáltató felmerült kárának megtérítése mellett jogosult a rendelést visszavonni.

A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor, illetve átvétel során megvizsgálni és a terméken, illetve a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Amennyiben megrendelése során, illetőleg a kiszállítást követően Felhasználónak bármilyen panasza merülne fel, Felhasználó jogosult panasszal élni. A Szolgáltató által teljesített kiszállítás kapcsán felmerült esetleges panaszokat Szolgáltató a kiszállítás időpontját követő 48 órán belül fogad el.

Panaszbejelentésre csak e-mail és postai levél formájában van lehetőség.
Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

A szóbeli panaszokat a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja, és azok megalapozottsága esetén orvosolja. Az írásbeli panasz beérkezését követően az abban foglaltakat Szolgáltató a kézhezvételtől számított harminc (30) napon belül kivizsgálja, és tájékoztatja Felhasználót a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a Felhasználó rendelkezésére.

Sérült – ugyanakkor Felhasználó által átvett és nem kifogásolt – csomagolású termék esetén Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy a termék a kiszállítás során sérült meg.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

 

6.2. Európai Online Vitarendezési Fórum

Az Európai Unió által biztosított online vitarendezési platform valamennyi, az Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztó és az Unióban letelepedett kereskedő közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében nyújt alternatív vitarendezési fórumot. Az Európai Online Vitarendezési Platform ide kattintva érhető el.

  1. Szavatosság

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő szavatosságra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk, amiben a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvény XXIV. fejezete (Hibás teljesítés), valamint az azt kiegészítő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól) az iránymutató.

8.Tulajdonjogi kötöttség

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték.

  1. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a kidtoday.hu általános szerződési feltételeit.